Klacht

Bij het Provinciaal Drents Dierentehuis streven wij ernaar ons werk zo goed en correct mogelijk uit te voeren. Niettemin, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Wij doen een beroep op u om ons in de gelegenheid te stellen van eventuele fouten te leren. Wij verzoeken u om in het geval van een klacht de volgende procedure te volgen.

Indien zich de situatie voordoet waarin u niet tevreden bent over de wijze waarop wij iets hebben aangepakt, verzoeken wij u om over uw klacht contact op te nemen met de beheerder of assistent-beheerder van het dierentehuis. Dit kan bij voorkeur per e mail (beheer@dierenasielbeilen.nl), of telefonisch (0593-523232). De beheerder of de assistent-beheerder zullen zich inspannen om samen met u tot een oplossing te komen.

Heeft u bovenstaande weg gevolgd, maar bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze vervolgens voorleggen aan het bestuur. Wij verzoeken u dat schriftelijk te doen, bij voorkeur per e mail aan secretariaat@dierenasielbeilen.nl

Uw klacht wordt zo spoedig mogelijk behandeld door een team van twee bestuursleden, in de regel bestaand uit de voorzitter en de secretaris. Uiterlijk binnen vier weken na de datum van uw klacht mag u van ons een schriftelijke reactie ter afhandeling van uw klacht verwachten.